Ja na Facebook'u

poniedziałek, 22 lutego 2016

Ogromna prośba do wszystkich.

Witam Was serdecznie,

mam w domu okrągły stolik. Ma on 70 cm średnicy
i chciałam na niego zrobić duży okrągły obrus szydełkowy. I stąd moja prośba. W związku z tym, że w moich archiwach nie mam żadnych wzorów i sche-matów na takie obrusy, a w Internecie też lekka bieda, to czy mogłabym Was poprosić o sche-maty/wzory dużych obrusów szydełkowych jeżeli takowe posiadacie??? Będę Wam dozgonnie wdzięczna za pomoc. Proszę o przesyłanie tych schematów na : szydelkowy-kacik-ani@wp.pl. Z góry dziękuję za każdą pomoc.

Pozdrawiam serdecznie
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarzy, które budują, dodają skrzydeł i sprawiają, że człowiekowi chce się więcej :) jak również witam moich nowych obserwatorów :) pozdrawiam cieplutko Ania