Ja na Facebook'u

poniedziałek, 7 września 2015

Bieżnik - c.d. + kolejna robótka szydełkowa :)

Witam,


po długim niebycie na blogu wracam.


Pamiętacie jak - bodajże w maju lub czerwcu - opublikowałam post z bieżnikiem?? Ma mieć on 60 cm szerokości i 140 cm długości. W związku z tym, że ostatnio miałam małe zawirowania w życiu, chcę Wam pokazać, iż mimo wszystko coś tam szydełkowałam. Ok, nie coś, ale właśnie tenże bieżnik. Nie jest jeszcze skończony, i powiem szczerze, troszkę zmieniam wzór - coś odejmuję, coś dodaję, będzie też inne wykończenie mojej robótki. Mam nadzieję, że efekt końcowy będzie - "wow!". Zresztą zobaczcie Same, jak to na dzień dzisiejszy wygląda:








A teraz zaczątek czegoś nowego, małego i do powieszenia na oknie. Co to będzie - pewnie się domyślacie - tak, to zazdrostka, a jaki wzór? Poczekajcie - zobaczycie


Mam nadzieję, że Was zaciekawiłam swoimi pracami. Zdradzę Wam, że planuję coś nowego, jest już szkic, teraz myślę nad kolorami, materiałami. Planuję
w nowym pomyśle wykorzystać i połączyć dwie techniki rękodzielnicze. Możliwe jest, że któraś z Was - moje drogie - już coś takiego wykonała i nie będzie to dla Was nowinką :) Ale... Dajcie mi troszkę czasu, niech pomysł dojrzeje ze wszystkimi szczegółami :)

Pozdrawiam Was serdecznie
Andzia



P.S. Przepraszam za jakość zdjęć. Aparat mi padł (moje chłopaki się bawili i coż... kaputt), a aparat
w telefonie... jaki jest każdy widzi na załączonych fotkach :/, ale jak to mówią - lepszy rydz, niż nic :)

8 komentarzy:

  1. Już kawał bieżnika zrobiony i teraz ... z górki:) A zazdrostki jestem ciekawa i podejrzewam, że to jakieś owocki:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dokładnie jeszcze jakieś pół bieżnika mi zostało do zrobienia + wykończenie, które wymyśliłam, a którego nie ma we wzorze :) a co do zazdrostki to Irenko jesteś blisko, blisko, ale to nie owocki :) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Przepięknie Ci wychodzi ten bieżnik! Ciekawa jestem wzoru zazdrostki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) zazdrostka to a'la niespodzianka :) pozdrawiam :)

      Usuń
  3. wow :) podziwiam :) i kibicuje szybkiego dokończenia ;) chętnie zobacze finisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) myślę, że jeszcze miesiąc i będzie gotowy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarzy, które budują, dodają skrzydeł i sprawiają, że człowiekowi chce się więcej :) jak również witam moich nowych obserwatorów :) pozdrawiam cieplutko Ania